Ὕμνος ἅπας ἡττᾶται , συνεκτείνεσθαι σπεύδων ,
τῷ πλήθει τῶν πολλῶν οἰκτιρμῶν σου
,
ἰσαρίθμους γὰρ τῇ ψάμμῳ ὠδάς ,
ἂν προσφέρωμέν σοι ,Βασιλεῦ ἅγιε ,
οὐδὲν τελοῦμεν ἄξιον ,
ὧν δέδωκας ἡμῖν τοῖς σοὶ βοῶσιν ,

Ἀλληλούια.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2009

Ευχή εις τον Αγγελον φύλακα , της του ανθρώπου ζωής


Λίγα λόγια...
Πολλές προσευχές μπορεί να πει ο Χριστιανός κατά τη διάρκεια του ημερονυκτίου.  Όμως , εντός αυτού , επ΄ ουδενί , δεν θα πρέπει να ξεχνά , το πρόσωπο που του δώρισε ο Πανάγαθος Θεός , για να τον κρατά απ το χέρι , να τον στηρίζει , να κλαίει και να χαίρεται μαζί του και πολλάκις να τον σώζει από κινδύνους.  

γιε γγελε, φεστς τς θλίας μου ψυχς κα ταλαιπώρου μου ζως, μ γκαταλίπς μ τν μαρτωλόν, μηδ ποστς π'μο δι τν κρασίαν μου. Μ δώης χώραν τ πονηρ δαίμονι κατακυριεύσαί μου τ καταδυναστεί το θνητο τούτου σώματος. Κράτησον τς θλίας κα παρειμένης χειρός μου, κα δήγησον μ ες δν σωτηρίας. Ναί, γιε γγελε το Θεο, φύλαξ κα σκεπαστς τς θλίας μου ψυχς κα το σώματος, πάντα μοι συγχώρησον, σα σο θλιψα πάσας τ μέρας τς ζως μου, κα ε τ μαρτον τν σήμερον μέραν. Σκέπασον μ ν τ παρούσ νυκτ κα διαφύλαξον μ π πάσης πηρείας το ντικειμένου, να μ ἓν τινι  μαρτήματι παροργίσω τν Θεόν. Κα πρεσβεε πρ μο πρς τν Κύριον, το πιστηρίξαι μ ν τ φόβ Ατο, κα ξιον ναδείξαι μ δολον τς Ατο γαθότητος. Ἀμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου