Ὕμνος ἅπας ἡττᾶται , συνεκτείνεσθαι σπεύδων ,
τῷ πλήθει τῶν πολλῶν οἰκτιρμῶν σου
,
ἰσαρίθμους γὰρ τῇ ψάμμῳ ὠδάς ,
ἂν προσφέρωμέν σοι ,Βασιλεῦ ἅγιε ,
οὐδὲν τελοῦμεν ἄξιον ,
ὧν δέδωκας ἡμῖν τοῖς σοὶ βοῶσιν ,

Ἀλληλούια.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

Δέησις ἁμαρτωλοῦ (Ἅγ. Ἰω. Χρυσοστόμου)

Ἰησοῦ Χριστέ, τὸ καλὸ ὄνομα, ὁ γλυκασμός μου, ἡ ἐπιθυμία μου καὶ ἡ ἐλπίδα μου, σὺ ποὺ ἔγινες ἄνθρωπος γιὰ μᾶς καὶ τακτοποίησες τὰ πάντα μὲ σοφία γιὰ τὴ σωτηρία μας! Σὲ δοξάζω, Κύριε Θεέ μου, μὲ ὅλη τὴν καρδιά μου. Γονατίζω μπροστά Σου μὲ τὸ σῶμα καὶ τὴν ψυχή μου καὶ ἐξομολογοῦμαι τὶς ἁμαρτίες μου. Σκῦψε καὶ σὺ καὶ ἄκουσε τὴ δέησή μου καὶ συγχώρησε τὴν ἀσέβειά μου.
μάρτησα, νόμησα, πλημμέλησα, παρώξυνα κα παραπίκρανα σένα τν γαθό μου Κύριο καὶ τροφέα κα προστάτη. Δν πάρχει εδος κακίας πο δν κανα μ ργο κα μ λόγο, ν γνώσει κα ν γνοί κα μ νθυμήσεις κα σκέψεις πονηρς πολ μάρτησα. Κα σες φορς ποσχέθηκα ν μετανοήσω λλες τόσες ξανάκανα τ δια. Εναι πι εκολο νὰ μετρηθοῦν ο σταγόνες τς βροχς παρ ο μαρτίες μου. φτασαν κα πάνω π τ κεφάλι μου κόμα! Γιατ π τ νιάτα μου κα μέχρι σήμερα νοιξα τς πόρτες τς ψυχς μου στς τοπες πιθυμίες, δούλεψα στς τακτες κα χαλίνωτες ρμές, λέρωσα τν λευκ χιτνα το βαπτίσματος, μόλυνα τν να το σώματός μου, κα βρώμισα τν ψυχή μου μ τ πάθη τς τιμίας πο διέπραξα.
Σὺ τ ξέρεις λα – τί ν τ λέω;
καρδιά μου συντρίβεται κα ψυχή μου βουλιάζει μέσα στν πορία, γιατ ν κα τόσα μαρτήματα κανα, οτενα μικρ ργο μετάνοιας δν παρουσίασα… Γι ατ εναι ταραγμένη ψυχή μου, γεμάτη δύνη κα κατήφεια...
Παρὰ τατα δν μπορ παρ ν λπίζω στ σωτηρία μου… λπίζοντας στν γάπη σου.
λέησέ με, Θεέ μου, μ τ μέγα λεός σου, γιατ σ Σένα πιστεύω… Συγχώρησέ με τὸν χρεο κα ταπεινό. κουσε τν προσευχ το ταπεινο δούλου σου … Σν νθρωπος μάρτησα. ς Θες συγχώρεσέ με… γι τν πολλή σου γαθότητα κα τν νέκφραστη εσπλαχνία κα φιλανθρωπία, μ τς πρεσβεες τς πανενδόξου, πανυμνήτου, περευλογημένης καὶ κεχαριτωμένης, περαγίας Δεσποίνης μν Θεοτόκου κα ειπαρθένου Μαρίας… μήν

Πηγή : www.nektarios.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου